lonely

lonely
η μοναξιά της σκέψης με παράτησε, μια διέξοδο στη ζωή μου άφησε...

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Το Αστέρι Της Αγάπης


Μονάχος πάλι περπατώ στους δρόμους του μυαλού μου
και ψάχνω αδίκως να σε βρω στ’ αστέρια του ουρανού μου.
Διαβάτης άγρυπνος εγώ νύχτες χωρίς φεγγάρι
δε ξέρω ποια κατεύθυνση ο νους μου έχει πάρει.

Βρίσκω αγνώστους και ρωτώ που χάθηκε η αγάπη 
και μ’ απαντούν πως κείτεται σε μια του χάρτη άκρη.
Μετά από τόσες αντοχές και δύσκολες πορείες
μια αγάπη βρίσκω να πονά σε μαύρες συγκυρίες.

Στα δυο μου χέρια την κρατώ, μέσα στην αγκαλιά μου,
τη σφίγγω και τη συγχωρώ που’ καψε την καρδιά μου.
Τον ουρανό μου τώρα πια φωτίζει ένα αστέρι
κι η φλόγα της αγάπης του μες στην καρδιά μου καίει.

Δύσκολα εκείνη με κοιτά, τα δάκρυα την πνίγουν 
μα δυο φιλιά είναι αρκετά κι οι ορίζοντες ανοίγουν.

                                                                                                                                              18/12/2001

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ!!!!!